A zöld marketing a siker kulcsa?

Egyre többen dolgoznak a "zöldben"

Hat napos zöldmarketing-képzést indít a Green Business Academy Budapesten. A neves szakemberek közreműködésével megszervezett program célja, hogy a résztvevők a képzés végére tudatában legyenek azzal, mekkora jelentősége van az egészség-, a környezet- és a társadalomtudatosságnak, és munkájuk során is szem előtt tartsák ezt.

A Green Business Academy közleménye szerint ma már a felelős gondolkodás és a környezetvédelem fontos részét képezik egy jól működő vállalat hosszú távú stratégiájának, melybe nem fér bele a gyors haszonszerzés, csakis a világos, hazugságok nélküli kommunikáció. A felelősségvállalás kommunikálására több lehetőség is van egy cégnek: a CSR, a zöld PR vagy az egyre népszerűbb zöld marketing is ezt a célt szolgálja.

Fenntarthatóság és felelősségvállalás

A zöld marketing fontos szerepet játszik a vállalatok környezeti és társadalmi felelősségvállalásában. Szinte minden területre kiterjed a hatása, kezdve a célcsoport meghatározásától az üzenet megfogalmazásáig, de a fenntarthatóságot például a termék kialakításánál is figyelembe kell venni. Az ECOMEDIA International jóvoltából megszervezett, hat alkalmas, egész napos oktatás keretében a résztvevők megismerhetik azokat a legújabb marketingkommunikációs trendeket, melyek egy fenntarthatóbb jövőt tesznek lehetővé, valamint méltányos gazdasági mutatókat eredményezhetnek.

A hallgatók a téma legkiválóbb szakembereinek segítségével térképezhetik fel az egészség-, a környezet- és a társadalomtudatos fogyasztók vásárlási szokásait, valamint megtudhatják azt is, mi motiválja őket, és miben másabbak ők, mint a mainstream vásárlók. A képzés bemutatja a résztvevőknek, milyen egy hibrid fogyasztó vagy egy smart shopper, és azt is, hogyan lehet őket sikeresen elérni a marketing útján keresztül, valamint tudatosan kialakított stratégiával.

A zöld marketing egy szemlélet

„Ha valaki mélységeiben akarja megismerni a zöld marketinget, annak nem elég a kifejezésre rákeresnie a neten, és emellett szelektíven gyűjteni a hulladékot. A zöld marketingre szakosodott szakembernek birtokában kell lennie annak a gondolatiságnak, hogy a fenntarthatóság nem csak egy hangzatos címke, hanem egy működést meghatározó szemlélet, mely nemzedékeken át meghatározza a terméket, az üzenetet és ezzel a vállalat megítélését is” – fogalmazott a közleményben Palkó Zsolt, a The Explorer Society Alapítvány elnöke, a The Explorer és ECOLIFE ismeretterjesztő magazinok kiadója.

Hozzátette: „Ha egy zöld marketinges szakember jól végzi a munkáját, akkor valós változásokat hoz a világba. Ez ennek a szakmának az igazi kihívása, és mi, az ECOLIFE-fal ezért köteleztük el magunkat, hogy szerepet vállaljunk ezen szakemberek képzésében, mert egy profi zöld marketinges képzés – amilyet a Green Business Academy most Budapestre hoz – nem kevesebb, mint egy világlátás átalakítása”.

A mesterkurzusról itt olvashat bővebben.

- 2017-02-17

Tipp

  • Energia tanúsítvány magánszemélyeknek 0%-os áfával!!!

    Tanúsítás brutto 9900 Ft-tól! Részletek itt>>